مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-14اقتصادي

واگن پارس از یک گذر تاریخی عبور کرد/تامین ضمانتنامه، مشکل هپکو و آذرآب


پس از پیگیری های صورت گرفته، واگن پارس به شرکت مپنا واگذار و از یک گذر تاریخی در طول دوره تاسیس خود عبور کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: پس از پیگیری های صورت گرفته، واگن پارس به شرکت مپنا واگذار و از یک گذر تاریخی در طول دوره تاسیس خود عبور کرد.

سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه 23 مهر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی اظهار کرد: صنعتگران با وجود سختی ها و مشکلات بسیار در تلاش برای تولید هستند.

تا حدود چهار سال پیش عمده ترین مشکلات صنعتی استان مربوط به چند شرکت صنعتی بزرگ با بیش از12 هزار نفر پرسنل بود که امروز برخی از آن مشکلات حل شده و این واحدها در شرایط بهتری به سر می برند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: واگذاری واگن پارس به مپنا پس از پیگیری های بسیار زیاد حاصل شد که این مهم یکی از دستاوردهای خوب و نتیجه پیگیری های مسئولان استان است.

واگذاری هایی همچون واگذاری به مپنا، پرداخت حقوق و مفاساحساب از بیمه و بانک، آرزوی شرکت هایی مثل هپکو است، آرزویی که برای واگن پارس محقق شد و این شرکت از یک گذر تاریخی در طول دوره تاسیس خود عبور کرد.

آقازاده در خصوص شرکت هپکو بیان کرد: امروز هپکو هیچ مشکلی جز تامین ضمانت نامه ندارد، 230 میلیارد تومان پول به حساب سازمان راهداری واریز شده و تنها مشکل هپکو در این خصوص تامین ضمانت نامه است، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگن پارس از یک گذر تاریخی عبور کرد/تامین ضمانتنامه، مشکل هپکو و آذرآب

واگن پارس از یک گذر تاریخی عبور کرد/تامین ضمانتنامه، مشکل هپکو و آذرآب