مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-14اقتصادي

تولید سالانه 76 هزار تن قیر طبیعی در کشور


به گفته معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مجموع، میزان ذخیره شناخته شده قطعی قیر طبیعی (بیتومین) کشور تاکنون حدود 1.

- به گفته معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مجموع، میزان ذخیره شناخته شده قطعی قیر طبیعی (بیتومین) کشور تاکنون حدود 1.

5 میلیون تن است و سالانه 76 هزار تن قیر طبیعی در کشور تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت که به تازگی در برنامه گفت وگوی خبری شرکت کرده و بررسی مسائل مربوط به عرضه فولاد در بورس کالا و سهم نوردکاران از مواد اولیه داخلی پرداخته بود، شب گذشته (سه شنبه شب) نیز مجدد با شرکت در این برنامه که با حضور رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به صورت تصویری، محمدحسین حسنی- تولید کننده تونر- و محمدسلیمان بیگی-تولید کننده قیر طبیعی- در ارتباط تلفنی برگزار شد، به موضوع خام فروشی بیتومین، ماده معدنی با 160 کاربرد در صنایع داخلی پرداختند.

داریوش اسماعیلی- معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت- ضمن اشاره به اینکه قیر طبیعی نوعی نفت خام غلیظ شده داخل زمین است که ارتباط مستقیم با نفت دارد، گفت: مهمترین کاربرد آن در بخش رنگ سازی، تونرسازی، رنگرزی، ایزوگام، عایق کاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 76 هزار تن قیر طبیعی در کشور

تولید سالانه 76 هزار تن قیر طبیعی در کشور