مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-14ورزشي

شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران


چهره های مستعد و آینده دار کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم از امروز در لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف حریفان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکی از رشته های ورزشی که ماه ها به دلیل نگرانی از ابتلای ورزشکاران آن به ویروس کرونا اجازه تمرین و مسابقه نداشت، کشتی است که سرانجام از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز فعالیت گرفت و مسابقات لیگ برتر آن در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود.

با برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می شود و یکی از تیم های حاضر در آن شهدای مقاومت قم است، تیمی که البته در چند فصل اخیر لیگ برتر با نام شهدای مدافع حرم به میدان می رفت و اکنون تغییر نام داده است.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی ایران، تیم های بازار بزرگ ایران، صبا نور کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر کارون رقبای نماینده قم هستند و کشتی گیران تیم شهدای مقاومت قم از روز گذشته برای رویارویی با حریفان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اسکان یافته اند.

بر اساس برنامه فدراسیون کشتی، مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در گروه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران

شهدای مقاومت قم در میدان لیگ برتر کشتی ایران