مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-14اجتماعي

درس امروز: معلم فداکار اهوازی/ 134 کیلومتر از اهواز تا روستای عماشیه


منصور حمیدی معلم فداکاری که دراین شرایط کرونایی، از آنجایی که دانش آموزانش تبلت ندارند برای اینکه از درس عقب نماند روزانه راهی روستای عماشی از توابع دهستان عنافچه می شود تا به آن ها درس بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چند روز گذشته شبکه های اجتماعی عکس معلمی را منتشر کردند که روزانه از اهواز به مدرسه ای در روستای عماشیه از توابع دهستان عنافچه می رود تا دانش آموزانی را که تبلت و یا گوشی ندارد را در حیاط آن مدرسه درس بدهد.

نام این معلم فداکار منصور حمیدی است این معلم حدود دو سالی است که به صورت سرباز معلم مسیر 134 کیلومتری(رفت و برگشت) را از اهواز برای تدریس در روستای عماشیه طی می کند و تمام تلاش خود را برای آموزش دانش موزان این روستا به کار برده است.

وی در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در این روستا به 27 دانش آموز درس می دهم که هیچ کدام از آن ها تبلت یا گوشی موبایل ندارند تا بتوانند درس و کلاس را به صورت آنلاین دنبال کنند.

وی افزود: به همین دلیل و برای ینکه دانش آموزان از درس عقب نمانند مجبور شدم تدریس به آن ها را حضوری انجام دهم، برای این منظور تدریس به دانش آموزان را در ساعت های مختلف در طول هفته تقسیم کردم و به هر گروهی گفتم در فلان ساعت و روز در مدرسه حاضر شوند تا هم به تمام بچه ها درس داده باشم هم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس امروز: معلم فداکار اهوازی/ 134 کیلومتر از اهواز تا روستای عماشیه

درس امروز: معلم فداکار اهوازی/ 134 کیلومتر از اهواز تا روستای عماشیه