مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-14اقتصادي

کشف 575 هزار میلیارد کالای قاچاق در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت در حوزه امنیت اقتصادی و برخورد با قاچاق کالا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 575 هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان یزد کشف و ضبط شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و اصحاب رسانه استان با بیان این که هر سال از 13 مهرماه هفته نیروی انتظامی آغاز می شد، امسال به دلیل مصادف شدن این روز با ایام اربعین حسینی و عزاداری های دهه آخر ماه صفر این هفته از 27 مهرماه آغاز و گرامی داشته می شود.

وی افزود: افزایش احساس امنیت عمومی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دو رویکرد جدی نیروی انتظامی در مأموریت های محوله است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی طی سال های اخیر، گفت: طی شش ماه نخست امسال بیش از 26 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در این استان کشف و ضبط شده است.

سردار بهدانی فرد افزایش 43 درصدی میزان کشفیات انواع مواد مخدر، شناسایی و متلاشی شدن 29 باند قاچاق و دستگیری 1150 نفر فروشنده مواد مخدر در سطح استان یزد را از جمله دستاوردهای فرماندهی انتظامی این استان دانست و بیان کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس تعداد وقوع سرقت در استان یزد 12 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 575 هزار میلیارد کالای قاچاق در یزد

کشف 575 هزار میلیارد کالای قاچاق در یزد