مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-14سياسي

قوانین حوزه سردفتران باید متناسب با شرایط روز باشد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه مهم ترین سرمایه اجتماعی هر نهادی اعتماد مردم است، گفت: باید قوانین حوزه سردفتران متناسب با شرایط روز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر اعضای شورای مرکزی بسیج کانون سردفتران و دفتریاران با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار کردند.

ذبیح الله خداییان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه جامعه سردفتری، اعتبار آن در بین آحاد جامعه مورد تبیین قرار داد و بر توجه به استمرار آن به منظور افزایش اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه هر نهادی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا روز به روز جامعه سردفتری را به عنوان یک نهاد مدنی ارتقا بخشیم و این اعتماد را حفظ کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر بروزرسانی قوانین و مقررات در حوزه سردفتری و دفتریاری تصریح کرد: لازم است این قوانین به روز شود و متناسب با شرایط روز باشد.

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی دفاتر اسناد رسمی گفت: تمامی امور در سازمان ثبت اسناد و املاک قابل هوشمندسازی و الکترونیکی شدن است که این موضوع در دستور کار قرار دارد.

معاون رییس قوه قضاییه نظارت بهتر، مبارزه با فساد، سرعت بخشی به کار و دقت بخشی در امور را از جمله مزیت های هوشمند سازی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حوزه سردفتران باید متناسب با شرایط روز باشد

قوانین حوزه سردفتران باید متناسب با شرایط روز باشد