مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-14اقتصادي

70 عنوان استاندارد در فهرست حمایتی صندوق نوآوری


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از وارد شدن 70 عنوان استاندارد در لیست حمایتی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال تجاری بیش از یک میلیارد تومان حمایت بلا عوض در این زمینه به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است.

- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از وارد شدن 70 عنوان استاندارد در لیست حمایتی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال تجاری بیش از یک میلیارد تومان حمایت بلا عوض در این زمینه به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سیاوش ملکی فر امروز در وبینار تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان خدمات این صندوق را شامل تسهیلات مالی، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی دانست و افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ظرف مدت 7 سال 5 هزار و 400 شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف صنعتی و فناوری در کشور راه اندازی شده است.

وی راه اندازی این تعداد شرکت را نشان دهنده بنیه فناوری کشور دانست که قادر هستند نیازهای کشور در بخش صنعتی را برطرف کنند و اظهار کرد: در خدمات توانمند سازی ما علاوه بر ارائه یکسری تسهیلات، خدماتی را برای تجاری سازی محصولات و کمک های بلاعوض شامل ارائه مشاوره، استانداردها و مجوزها، آموزش، حفاظت از مالکیت فکری، رویدادها و شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 عنوان استاندارد در فهرست حمایتی صندوق نوآوری

70 عنوان استاندارد در فهرست حمایتی صندوق نوآوری