مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-14اقتصادي

افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: تلاش برای افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: تلاش برای افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود.

شهرام ملکی امروز چهارشنبه (23 مهر) در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی راه های استان کردستان در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: با تاکیدات استاندار محترم و به منظور رفاه حال مردم استان در چند سال اخیر اقدامات مناسبی برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی از جمله افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی افزود: در این راستا اخیرا 50 سایت جدید اپراتورهای تلفن همراه توسط اپراتورهای کشور در سطح استان احداث شده که بسیاری از نقاط فاقد پوشش بوده که با این اقدام ضریب پوشش استان به میانگین کشور نزدیک شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: برای پوشش کامل شبکه آنتن دهی استان با همکاری، هم افزایی دستگاههای اجرایی اقدامات لازم در سال جاری پیش بینی شده و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود

افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود