مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-14اجتماعي

بهره مندی 11 هزار نفر از مزایای بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در خراسان شمالی


معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری، 11 هزار کارگر ساختمانی در این استان از مزایای بیمه کارگران ساختمانی بهره مند شدند .

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری، 11 هزار کارگر ساختمانی در این استان از مزایای بیمه کارگران ساختمانی بهره مند شدند .

علیرضا ذوقی اظهارکرد: تا پایان شهریورماه سال جاری 17 هزار و 914 متقاضی در این استان در سامانه رفاهی نام نویسی کرده اند که از این تعداد 11 هزار کارگر ساختمانی مورد تایید و از خدمات بیمه کارگران ساختمانی بهره مند گردیدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ وی گفت: از مجموع واجدین شرایط، تعداد 646 نفر نیز به دلایلی از قبیل بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت از مزایای این بیمه استفاده نموده اند .

ذوقی عناوین شغلی کارگران ساختمانی را شامل رشته های آرماتوربند، اسکلت ساز ،لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی، نقشه بردار،دروپنجره ساز پروفیل، بتن ساز و بتن ریز، بنای سفت کار ،عایق کار رطوبتی و آسفالت کار، گچ کار،سنگ کار، قالب بند و کفراژبند، لوله کش گاز خانگی و تجاری، نگهداری بتن،کاشی کار ،برق کار ساختمان و نقاش ساختمان عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 11 هزار نفر از مزایای بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در خراسان شمالی

بهره مندی 11 هزار نفر از مزایای بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در خراسان شمالی