مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-14سياسي

اجرای 4.4 میلیارد تومان نیت واقفین در کردستان/ثبت 18 موقوفه جدید


مدیرکل اوقاف وامور خیریه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4 میلیارد و 490 میلیون تومان از محل موقوفات اجرای نیت صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمد کاروند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با تبریک دهه وقف، اظهارکرد: دهه وقف از فردا آغاز می شود که هر کدام از روزهای این دهه با عناوین خاصی نام گذاری شده و براساس این نام گذاری برنامه هایی تعریف شده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در مورد موقوفات مبنی براینکه موقوفات باید به صورت موقوفه باقی بماند گفت: این جمله تاریخی حضرت امام موجب احیای موقوفات شد چرا که بسیاری از موقوفات در زمان طاغوت از بین رفته بود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات حضرت امام در ابتدای پیروزی انقلاب احیای موقوفاتی بود که در طول سال ها از بین رفته بود و در همین راستا احکامی شرعی و قوانین تعریف شد و سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز به کار کرد.

کاروند با تاکید براینکه مقام معظم رهبری نیز همواره بر حراست از موقوفات و احیای آن تاکید فرموده اند، عنوان کرد: معظم له در جلسات متعدد فرموده اند سازمان اوقاف اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش را با دقت دنبال کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4.4 میلیارد تومان نیت واقفین در کردستان/ثبت 18 موقوفه جدید

اجرای 4.4 میلیارد تومان نیت واقفین در کردستان/ثبت 18 موقوفه جدید