مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-14فناوري

رفع مشکل اینترنت نقاط مختلف شهر قلعه رییسی تا پایان آبان


مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن مشکلات خطوط اینترنت در شهر قلعه رییسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، پس درج خبری مبنی بر مشکلات خطوط تلفن و در دسترس نبود خطوط در چاروسا منتشر شد مدیرعامل مخابرات استان و برق شهرستان کهگیلویه نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

امیری مدیرعامل مخابرات استان در خصوص مشکلات خطوط تلفن  و اینترنت در نقاط مختلف شهر قلعه رییسی عنوان کرد: شهر قلعه رییسی به دلیل کوهستانی بودن در بسیاری نقاط خطوط تلفن اینترنت جواب گو نیست که به دنبال جابه جایی دکل در نقطه دیگری بودیم که در نقطه جدید مشکل برق دکل را داشتیم که همکاری صورت نگرفت و تصمیم گرفتیم که نقطع دیگر را از طریق دکل ایرانسل پوشش دهیم که تا آبان ماه مشکل شهری قلعه رییسی برطرف می شود.

مدیرعامل مخابرات استان در خصوص دکل روستای امامزاده سید محمود(ع) و شوتاور هم گفت: کابل برق و ترانس برق این دو روستا در شب های گذشته به سرقت رفت که این مهم وظیفه اداره برق است که برطرف کند و در حال مشکلی در این زمینه نداریم.

امیری همچنین از راه اندازی اینترنت در خط و فاز 8 برای بسیاری از روستاهای چاروسا خبر داد و گفت: روستاهای همچون امامزاده سید محمود(ع) و دالون و روستاهای همجوار آنها در فاز 8ما قرار گرفت که منتظر ارسال تجهیزات هستیم که هر لحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل اینترنت نقاط مختلف شهر قلعه رییسی تا پایان آبان

رفع مشکل اینترنت نقاط مختلف شهر قلعه رییسی تا پایان آبان