مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-14اقتصادي

چه خبر از چهارباغ؟


مدیر پروژه های چهارباغ عباسی، علاوه بر اعلام این خبر که مرمت هتل جهان تا نوروز 1400 به اتمام خواهد رسید، درباره تصمیماتی که برای احداث موزه چهارباغ، - ایسنا/اصفهان مدیر پروژه های چهارباغ عباسی، علاوه بر اعلام این خبر که مرمت هتل جهان تا نوروز 1400 به اتمام خواهد رسید، درباره تصمیماتی که برای احداث موزه چهارباغ، خانه سپنتا و پیرایش طبقات اول و دوم واحدهای فروش در چهارباغ گرفته شده، توضیحاتی ارائه داد.

سعید سهرابی به ایسنا، گفت: رسیدگی به طبقات دوم چهارباغ عباسی و چهارباغ پایین قرار است در پرونده پیرایش شهری تعریف و ساماندهی شود که تا کنون دو جلسه در این باره با حضور شهردار و مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی و شهرداری اصفهان برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: تصمیم ما بر این است که اتفاق خوبی برای این طبقات که عمدتاً مربوط به دوره پهلوی است بیفتد و به دلیل حساسیت بالای کار، منتظر پیدا کردن کسی هستیم که نسبت به چهارباغ و ظرافت های آن شناخت داشته باشد.

مدیر پروژه های چهارباغ عباسی، تصریح کرد: به هیچ وجه در این طبقات قصد ایجاد تغییر نداریم و صرفاً می خواهیم غبار زشتی هایی که در طول زمان بر آن نشسته پاک کنیم تا این بناها اصل خودشان را نشان بدهند، به همین دلیل ساماندهی به آن را در زیر مجموعه طرح پیرایش شهری مطرح کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از چهارباغ؟

چه خبر از چهارباغ؟