مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-14اقتصادي

برخورد قاطع با سفره خانه های ناقض پروتکل های بهداشتی در همدان


مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان از برخورد قاطع با سفره خانه ها و باغ رستوران های ناقض پروتکل های بهداشتی در همدان خبر داد.

- علی بابایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکیپ ویژه نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری همدان، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و اتاق اصناف فعالیت سفره خانه ها و باغ رستوران های مسیر گردشگری حیدره را بررسی کرد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی لازم به عمل آمد.

وی با اشاره به نظارت بازرسان ویژه فرمانداری همدان بر عملکرد مراکز موقت عرضه مستقیم ماسک، تصریح کرد: مراکز موقت عرضه ماسک موظف هستند طبق نرخ تعیین شده نسبت به عرضه مستقیم ماسک اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان خاطرنشان کرد: عرضه ماسک های معمولی به قیمت 1200 تا 1300 تومان در این مراکز پیش بینی شده است و کاهش قیمت به 1000 تومان در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه سهولت دسترسی شهروندان و عرضه مستقیم از جمله اهداف استقرار این مراکز است، افزود: این مراکز در سطح شهرستان همدان از 17 مرکز به 25 مرکز افزایش یافته است.

بابایی در ادامه به تشدید نظارت بر نانوای های شهرستان همدان اشاره کرد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان ضمن تشدید نظارت ها در سطح شهرستان همدان با اعزام تیم های ویژه به نانوایی های سطح شهر همدان رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با سفره خانه های ناقض پروتکل های بهداشتی در همدان

برخورد قاطع با سفره خانه های ناقض پروتکل های بهداشتی در همدان