مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-14اقتصادي

قیمت هر شیشه خیار شور بیش از 60 هزار تومان!


رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مسئول کنترل قیمت ها سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار است، گفت: این در حالی است که قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار هیچ تاثیری در کنترل قیمت ها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، قاسم نوده فراهانی در یک برنامه خبری و در پاسخی به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی قیمت کالا در بازار کنترل خواهد شد و مسئول کنترل قیمت‌ها کیست، گفت: نوسانان قیمت کالا در سطح کشور ناشی از نوسان قیمت ارز است، بنابراین وقتی قیمت ارز در نوسان است، به فراخور آن نیز قیمت کالا‌ها دچار نوسان می‌شود، بنابراین باید برای کنترل قیمت‌ها به فکر جلوگیری از نوسان ارز بود.

وی با تاکید بر اینکه گرانی مربوط به اصناف نیست، گفت: اصناف هیچ دخالتی در تولید، واردات و قیمت‌گذاری کالا ندارند، بنابراین گرانی مرتبط با اصناف نیست.

* قیمت هر شیشه خیار شور بیش از 60 هزار تومان شده است رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به افزایش قیمت خیارشور گفت: تا چندی پیش هر شیشه خیارشور با قیمتی حدود 15 تا 18 هزار تومان خریداری می‌شد، مدتی پیش قیمت آن به بیش از 30 هزار تومان رسید، روز گذشته در یک سوپر مارکت با قیمت بیش از 60 هزار تومانی یک شیشه خیارشور مواجه شدم، مقصر این افزایش قیمت سوپرمارکت، مغازه، فروشگاه یا واحد عرضه کننده صنفی نیست، زیرا فروشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر شیشه خیار شور بیش از 60 هزار تومان!

قیمت هر شیشه خیار شور بیش از 60 هزار تومان!