مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-14فرهنگي

سریال «تایتانیک، خون و فولاد» در شبکه چهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آخرین قسمت از سریال خاطره انگیز رویای سبز یا آن شرلی 24 مهرماه ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش میشود و با پایان یافتن این مجموعه از 25 مهرماه هر شب سریال تایتانیک، - سریال خارجی تایتانیک، خون و فولاد در 12 قسمت از 25 مهرماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آخرین قسمت از سریال خاطره انگیز رویای سبز یا آن شرلی 24 مهرماه ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش میشود و با پایان یافتن این مجموعه از 25 مهرماه هر شب سریال تایتانیک، خون و فولاد ساخته کی ران دانلی روی آنتن می رود.

سریال تایتانیک، خون و فولاد محصول مشترک کشور های فرانسه، ایتالیا، کانادا و ایرلند است که کی ران دانلی آن را در سال 2012 در ژانر درام و تاریخی کارگردانی کرده است.

این سریال 12 قسمتی، از کارخانه ساخت کشتی تایتانیک، کارگردان و مهندسان آن آغاز و تعارض و کشمکش های طبقه کارگران و اغنیا، تصویر می شود.

در طول ساخت کشتی، تنش میان کارگران و اغنیا افزایش می یابد تا جایی که ولف در پی کاهش هزینه ها با استفاده از مواد ارزان تر است، اما کارگران در تلاش اند با تشکیل اتحادیه ها حق نظر دادن پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «تایتانیک، خون و فولاد» در شبکه چهار

سریال «تایتانیک، خون و فولاد» در شبکه چهار