مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-14اقتصادي

تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده


رییس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت: 21 هزار هکتار از زمین های اراضی ملی قیدار برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان تحویل این اداره می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت: 21 هزار هکتار از زمین های اراضی ملی قیدار برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان تحویل این اداره می شود.

جمال خلجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح اجرای اقدام ملی در این شهرستان، اظهار کرد: ثبت نام در شهر قیدار در فاز 2 و 3 (پیامکی) صورت گرفته است که تاکنون 1610 نفر از متقاضیان مسکن در سامانه طرح اقدام ملی مسکن (tem.

mrud.

ir) اقدام به نام نویسی کرده اند که با پالایش اداره کل راه و شهرسازی استان، از تعداد 1610 نفر متقاضی 933 نفر واجد شرایط، 89 نفر رد درخواست (به دلیل قرمز بودن فرم ج)، 8 نفر دارای سابقه ثبتی و 18 نفر دارای سابقه بانکی شناخته شده اند.

وی تصریح کرد: 21 هزار هکتار از زمین های اراضی ملی قیدار برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تحویل این اداره می شود که امیدواریم طی روزهای آینده با تهیه زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی این طرح ملی اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این طرح قشر ضعیف جامعه که بیشترین متقاضی این طرح هستند از داشتن سرپناه بهره مند شوند، افزود: مابقی ثبت نام کننده های این طرح که شامل فرهنگیان آموزش و پرورش هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده

تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده