مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-14اجتماعي

خرید یک میلیون و 800 هزار متر مربع آب از رودخانه کن برای تامین آب چیتگر


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری برای تأمین آب دریاچه چیتگر شهرداری تهران توافقی با سازمان آب منطقه ای دارد که سالیانه یک میلیون و 800 هزار متر مربع آب از رودخانه کن خریداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفا صبوری دیلمی فعالیت شهرداری را یک فعالیت شبانه روزی ذکر کرد و درباره اقدامات شهرداری در زمان بارش باران توضیح داد: به محض آغاز بارندگی در شهر تهران، معاونان و مدیران شهرداری تهران در مرکز کنترل مناطق مربوطه حضور دارند که به راحتی پیام ها از سامانه 137 دریافت و به مدیران جهت حل موضوع منتقل می شود.

وی ضمن اشاره به دو حوزه معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، افزود: این دو معاونت درباره آبگرفتگی و سیلاب انجام وظیفه می کنند.

البته معاونت خدمات شهری سهم بیشتری در حل مشکلات دارد چرا که معاونت فنی و عمرانی در حوزه اجرا و نگهداری از زیرساخت ها وظیفه دارد.

صبوری دیلمی با بیان اینکه طرحی تحت عنوان طرح جامع جمع آوری آب های سطحی شهر تهران وجود دارد که بر این اساس، اقدامات آبگرفتگی و سیلاب انجام می شود، توضیح داد: دو شبکه جمع آوری آب های سطحی اصلی و شبکه فرعی در این طرح وجود دارد.

شبکه فرعی شامل انهار کنار خیابان ها است و این شبکه بیش از 10 هزار کیلومتر طول دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک میلیون و 800 هزار متر مربع آب از رودخانه کن برای تامین آب چیتگر

خرید یک میلیون و 800 هزار متر مربع آب از رودخانه کن برای تامین آب چیتگر