مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-14اقتصادي

کاهش جرائم اینترنتی استان اصفهان در سال 99 /درگاه های بانکی به رمز دوم مجهز شوند


رییس پلیس فتای اصفهان با اشاره به کاهش جرائم اینترنتی در استان از ابتدای سال تاکنون گفت: لازم است تمام درگاه های بانکی در راستای کاهش حداکثری این جرائم به رمز دوم پویا مجهز شوند.

- سرهنگ مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه در سال 99 جرایم اینترنتی در استان اصفهان با کاهش روبرو بوده است، اظهار داشت: دلیل این افت جرایم اقتصادی در حقیقت به دلیل کاهش تعداد جرایم وقوع یافته در حوزه مجازی است.

وی افزود: بدین ترتیب در حوزه جرایم اقتصادی و برداشت های اینترنتی در استان اصفهان با نرخ بیش از 60 درصد کاهش روبرو بوده ایم که ناشی از استفاده از رمز دوم پویا است که در فضای بانکداری الکترونیکی کشور اتفاق افتاده است.

رییس پلیس فتای استان اصفهان تاکید کرد: با توجه این کنترل جرایم اقتصادی در مجموع نرخ کاهش حدود 20 درصدی جرایم در استان اصفهان را شاهد هستیم.

وی افزود: بیشترین جرایم اینترنتی در سال جاری با وجود کاهش جرایم در زمینه برداشتهای غیرمجاز باز هم در همین زمینه است یعنی بیش از 60 درصد جرایم اینترنتی در کل استان مربوط به جرایم اقتصادی و برداشت های غیرمجاز و کلاهبرداری های رایانه است.

مرتضوی تاکید کرد: در واقع اکنون آمار جرایم برداشت های غیرمجاز کم شده است اما در عوض مبالغ برداشتی درشت است که اگر با دوستان حوزه بانکدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرائم اینترنتی استان اصفهان در سال 99 /درگاه های بانکی به رمز دوم مجهز شوند

کاهش جرائم اینترنتی استان اصفهان در سال 99 /درگاه های بانکی به رمز دوم مجهز شوند