مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-14فرهنگي

انتخاب آثار بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از طریق فیلم


دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از انتخاب آثار بخش صحنه ای این جشنواره از طریق مشاهده فیلم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو حفظ سلامت خانواده بزرگ تئاتر کشور، انتخاب آثار بخش صحنه ای این جشنواره از طریق رویت فیلم صورت گیرد.

نیلی اضافه کرد: کلیه پذیرفته شدگان در مرحله انتخاب متون این جشنواره تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا یک نسخه لوح فشرده و باکیفیت از نمایش خود را همان گونه که قرار بود برای هیات انتخاب آثار به مرحله اجرا درآورند، با یک دوربین ضبط ویدیویی کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی درباره شیوه انتخاب آثار از طریق مشاهده فیلم اثر نیز افزود: در جلسات ستاد برگزاری جشنواره، مزایا و معایب این طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به مدلی رسیدیم که تا حد امکان همه جوانب کار در آن لحاظ شده باشدو لذا مقرر شد ارزیابی ها طبق جدولِ از پیش ارائه شده، در سالن از طریق ویدیو پروجکشن و با حضور اعضای هیات انتخاب به طور کامل نمایش داده شود و همچنین با کارگردان مربوطه در ابتدا و انتهای نمایش، جهت پاره ای توضیحات درباره طراحی صحنه، لباس و .

ارتباط تصویری زنده برقرار شود.

وی در پایان درباره استقبال از این جشنواره گفت: بسیار خوشحالم که اعلام کنم جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت با اقبال عمومی جامعه شریف تئاتر کشور مواجه شد که تعدد آثار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب آثار بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از طریق فیلم

انتخاب آثار بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از طریق فیلم