مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-14سياسي

برگزاری نمایشگاه رینوتکس 2020 منطقه ویژه ربع رشیدی در آبان


نمایشگاه رینوتکس 2020 با حضور شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه فناوری نانو در صورت مساعد بودن شرایط به صورت حضوری در آبان ماه برگزار می شود و در غیر این صورت به صورت غیر حضوری خواهد بود.

- نمایشگاه رینوتکس 2020 با حضور شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه فناوری نانو در صورت مساعد بودن شرایط به صورت حضوری در آبان ماه برگزار می شود و در غیر این صورت به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس RINOTEX) در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می شود و اولین دوره برگزاری نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی به سال 1384 تحت عنوان نمایشگاه فناورهای پیشرفته ایران Hi-tech و با حضور 159 طرح فناورانه برگزار شد.

کمک به تجاری سازی فناوری ها، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب وکار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور، معرفی توانمندی پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، معرفی نیازمندی های فناورانه نهادها، دستگاه ها و بنگاه های تولیدی و خدماتی، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه رینوتکس 2020 منطقه ویژه ربع رشیدی در آبان

برگزاری نمایشگاه رینوتکس 2020 منطقه ویژه ربع رشیدی در آبان