مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-14اقتصادي

طرح الگوی کشت در کرج اجرایی شد


در تولید محصولات کشاورزی طرح الگوی کشت را اجرایی کرده ایم و در حال اجرای سیاست های کلان وزارت کشاورزی برای برنامه ریزی کشت و کار کشاورزان هستیم.

- کرج - مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: در تولید محصولات کشاورزی طرح الگوی کشت را اجرایی کرده ایم و در حال اجرای سیاست های کلان وزارت کشاورزی برای برنامه ریزی کشت و کار کشاورزان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل صارمی صبح چهارشنبه در بازدید از اداره کل استاندارد استان البرز با اشاره به ضرورت تعامل دو نهاد استاندارد و جهاد کشاورزی اظهار کرد: باید برای ارتقای کیفیت محصولات باغی، گلخانه ای و کشاورزی شهرستان، اتاق فکری متشکل از کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره استاندارد تشکیل شود.

وی بیان کرد: در تولید محصولات کشاورزی طرح الگوی کشت را اجرایی کرده ایم و در حال اجرای سیاست های کلان وزارت کشاورزی برای برنامه ریزی کشت و کار کشاورزان هستیم تا بتوانیم در تولید محصولات علاوه بر خودکفایی و اصلاح روش های کشت، ضریب اطمینان نرمالی هم برای محصول مازاد بر تولید داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج ادامه داد: در بحث کیفیت کالا بحث استاندارد مطرح است و محصولات باید به طرف رقابتی شدن و در نتیجه ارتقای سلامت به ویژه در مورد حد مجاز آلاینده ها پیش بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الگوی کشت در کرج اجرایی شد

طرح الگوی کشت در کرج اجرایی شد