مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 23:052020-10-13اقتصادي

واگذاری زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 12 شهر استان بوشهر


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: دو هزار و 21 قطعه زمین در 12 شهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حیدری بریدی عصر سه شنبه در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی در راستای کمک به بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: در راستای بازسازی مناطق سیل زده استان بوشهر، 51 میلیارد تومان برای پرداخت به منازل آسیب دیده شهری و روستایی کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه تخصیص یافته است.

حیدری بریدی از پرداخت 500 میلیون ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد به هر واحد آسیب دیده شهری خبر داد و افزود: همچنین برای هر واحد 15 میلیون تومان وام معیشتی کم بهره و 29 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: برای هر واحد مسکونی شهری برای بازسازی در مجموع 94 میلیون تومان به صورت وام چهار درصد و کمک بلاعوض پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان های کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه، به صاحبان واحدهای آسیب دیده روستایی 40 میلیون تومان وام با سود چهار درصد، 15 میلیون تومان تسهیلات کم بهره معیشتی و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 12 شهر استان بوشهر

واگذاری زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 12 شهر استان بوشهر