مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 21:102020-10-13سياسي

ضرورت بررسی محتوایی وصیت نامه شهدا


بررسی محتوایی وصیت نامه های شهدای گرانقدر ما هم نشان می دهد که آنان با دعا و آرزوی شهادت طلبی به جبهه ها شتافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمد صادقی سه شنبه شب در مسجد مقدس جمکران قم با اشاره به دعای شهادت طلبی در منظومه متون دینی تصریح کرد: این مسئله تا آن جا مهم است که شخصیتی مانند زین العابدین و سیدالساجدین (ع) هم با عباراتی مانند و ارزقنی الشهاده بین یدیه از خداوند مسئلت دارند تا بتواند در رکاب حضرت بقیت الله الاعظم (عج) به شهادت برسند و به این توفیق عُظمی دست یابند.

وی افزود: حضرت امام (ره) جملعه معروفی دارند و می فرمایند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد ، به بیان دیگر ایشان در مقام بیان این نکته هستند که اگر شهادت طلبی در جامعه ای باشد، آن جامعه ذلیل و خوار نمی شود.

این روایتگر برجسته سیره شهدا ادامه داد: بررسی محتوایی سخنان حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب و برای آزادیخواهانی که از خارج از کشور به دیدن ایشان می آمدند نشان می دهد معظم له عامل شهادت طلبی را به عنوان کلمه رمز پیروزی آنان معرفی می فرمایند تا بدانند باید از مسیر این عامل به تعالی دست یابند.

  گنج وصیت نامه های شهدا وی با بیان این که حضرت امام خامنه ای هم به این نکته اشاره دارند و دفاع مقدس را گنجی تمام نشدنی معرفی می فرمایند خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی محتوایی وصیت نامه شهدا

ضرورت بررسی محتوایی وصیت نامه شهدا