مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-13اقتصادي

تولید و صادرات زغال سنگ ونزوئلا افزایش یافت


ونزوئلا در پی تشدید تحریمهای آمریکا علیه صادرات نفت، برای کسب منابع جدید ارزآوری در حال افزایش تولید و صادرات زغال سنگ به کشورهای اروپایی است.

- ونزوئلا در پی تشدید تحریمهای آمریکا علیه صادرات نفت، برای کسب منابع جدید ارزآوری در حال افزایش تولید و صادرات زغال سنگ به کشورهای اروپایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار تجاری کام ترید سازمان ملل متحد نشان می دهد صادرات زغال سنگ ونزوئلا سال گذشته سه برابر افزایش یافت و به 310 هزار تن رسید و حدود 40 میلیون دلار درآمدزایی داشت.

صادرات امسال این کشور که تا ژوئن به 365 هزار تن رسید و 37 میلیون دلار درآمد به همراه داشت، از رقم سال گذشته فراتر می رود.

واشنگتن شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا را در ژانویه سال 2019 هدف تحریم قرار داد.

افزایش صادرات زغال سنگ نشان می دهد چگونه این کشور عضو اوپک در پی تحریمهای آمریکا علیه صنایع کلیدی نفت و طلا در دو سال گذشته، خود را با محدودیتها وفق داده و منابع درآمد جدیدی یافته است.

اگرچه افزایش صادرات زغال سنگ به هیچ وجه میلیاردها دلار درآمد نفتی از دست رفته ونزوئلا را جبران نمی کند اما منابع جدید درآمد ارزی ولو اندک مانند صادرات زغال سنگ یا کاکائو برای دولت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا که واشنگتن در تلاش برای سرنگونی آن است، اهمیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و صادرات زغال سنگ ونزوئلا افزایش یافت

تولید و صادرات زغال سنگ ونزوئلا افزایش یافت