مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 18:252020-10-13سياسي

فرماندار: خاش منبع تامین آب پایدار ندارد


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی از مطالبات به حق مردم این شهرستان بوده و خاش تنها شهر استان بوده که منبع تامین آب پایدار ندارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی از مطالبات به حق مردم این شهرستان بوده و خاش تنها شهر استان بوده که منبع تامین آب پایدار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صاحب گل صالحی در حضور رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تامین آب شرب مردم خاش هیچ گونه سدی وجود ندارد و سالانه حدود دو متر از منابع غنی آبی این شهرستان به دلیل برداشت فراوان و نیازهای شدید مردم منطقه تحلیل می روند و این کاهش آب در سفره های زیرزمینی به عنوان یک بحران جدی مطرح بوده، بنابراین خواهان بهره گرفتن از ظرفیت غنی رودخانه کارواندر و اجرای خط انتقال آب از کارواندر به خاش هستیم.

وی اظهار داشت: ایجاد بازارچه مرزی و راه دسترسی به مرز روتک از دیگر درخواست های مهم مردم مرزنشین خاش به شمار می رود که سالهاست به دنبال تحقق وعده های مسوولان هستند.

صالحی ادامه داد: تحقق شعار جهش تولید و رونق دادن به اقتصادی و شکوفایی آن و کمک به حل و کاهش معضل بیکاری با حمایت از سرمایه گذاران و رونق دادن تجارت مرزی میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: خاش منبع تامین آب پایدار ندارد

فرماندار: خاش منبع تامین آب پایدار ندارد