مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-13سياسي

رشد جمعیتی ایران صفر می شود؟!


طبق گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، رشد جمعیتی ایران در سال 2050 به صفر می رسد در حالیکه نمودار رشد جمعیتی جهان تا سال 2099 به صفر نخواهد رسید و نگرانی کنونی باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از ایرنا، رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: رشد جمعیتی کشور در سال 2050 به صفر می رسد در حالیکه نمودار رشد جمعیتی جهان تا سال 2099 به صفر نخواهد رسید.

وحید قبادی دانا در دهمین جلسه شورای ملی سالمندان افزود: نمودار رشد جمعیتی جهان تا سال 2099 به صفر نخواهد رسید بنابراین نگرانی کنونی ما که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری است، حتما باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه وزیران ریاست شورای ملی سالمندان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و دبیرخانه آن در سازمان بهزیستی کشور مستقر است، اظهارداشت: شرایط سالمندی کشور بسیار ویژه است و باید تمهیدات جدی برای آن اندیشه شود.

قبادی دانا ادامه داد: البته تدوین سند ملی سالمندی اقدام بزرگی بود که به نتیجه رسید و در 31 شهریورماه با امضاء وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه به تمام دستگاه ها و وزارتخانه ها ابلاغ شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: وضعیت سالمندی در کشور باید طبق بند 7 سیاست کلی جمعیت مقام معظم رهبری پیش رود بنابراین وظیفه داریم موضوع فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جمعیتی ایران صفر می شود؟!

رشد جمعیتی ایران صفر می شود؟!