مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-13حوادث

دزد باطری خودرو های محله هفت چنار دستگیر شد


رییس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری سارق حرفه‌ای باطری خودرو و اعتراف وی به 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی زمانیان رییس کلانتری 111 هفت چنار گفت: ساعت یک بامداد شب گذشته واحد گشت کلانتری 111 هفت چنار حین گشت زنی در محله نواب به رفتار‌های فردی که در کنار یک دستگاه خودروی پیکان وانت ایستاده بود و با مشاهده آنان پا به فرار گذاشت ظنین شده و دستور ایست صادر کرد.

وی افزود: متهم بدون اعتنا به هشدار ماموران همچنان به فرار خود ادامه داد و در طول مسیر تعدادی ابزار آلات که در داخل جیبش بود را به بیرون پرتاب کرد.

کلانتر محله هفت چنار با اشاره به اینکه مأموران موفق شدند پس از تعقیب و گریزی متهم را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بررسی خودروی وانت پیکان مشخص شد که متهم با تخریب شیشه و بازکردن در خودرو و همچنین کشیدن سیم کاپوت قصد سرقت باطری خودرو را داشته که حضور ماموران در محل مانع از سرقت باطری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم 47 ساله به کلانتری مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده و تا کنون 11 مرحله روانه زندان شده است.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 30 فقره سرقت باطری خودرو پس از رهایی از زندان و فروش آن به ضایعاتی اعتراف کرد، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزد باطری خودرو های محله هفت چنار دستگیر شد

دزد باطری خودرو های محله هفت چنار دستگیر شد