مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-13حوادث

متهم به قتل همسر در نهبندان دستگیر شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که همسر خود را بر اثر اختلافات خانوادگی با سلاح شکاری دست ساز در شهرستان نهبندان به قتل رسانده بود کمتر از 24 ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

- سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: 20 مهرماه فردی در روستای چاه حاجی شهرستان نهبندان بر اثر اختلافات خانوادگی همسر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و متواری شد که با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله عملیات دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران از همان ساعات اولیه قتل متهم را ردگیری کردند و شواهد حاکی از این بود که متهم به ارتفاعات محل زندگی پدرش متواری شده و خود را پنهان کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: عملیات دستگیری متهم ادامه یافت و تیم های عملیاتی پلیس برای دستگیری متهم اعزام شدند که قاتل فراری وقتی عرصه را برخود تنگ دید به سمت شهر نهبندان متواری و در خیابان معلم شهرستان نهبندان کمتر از 24 ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

حیدری افزود: مأموران متهم را به پلیس آگاهی منتقل و از وی بازجویی کردند که قاتل فراری دستگیر شده در اظهارات خود بیان داشت بر اثر اختلافات خانوادگی با همسرش یک سلاح شکاری دست ساز را از فردی تهیه و همسرش را به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به قتل همسر در نهبندان دستگیر شد

متهم به قتل همسر در نهبندان دستگیر شد