مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-13حوادث

شناسایی 148 کانال و صفحه مجازی مجرمانه با موضوع همسریابی


گروه استان ها _ اصفهان _ رییس پلیس فتای استان اصفهان، از شناسایی 148 کانال و صفحه مجازی مجرمانه با موضوع همسریابی و صیغه یابی در فضای مجازی و برخورد با دائر کنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: یکی از جرایمی که با رصد و پایش هوشمندانه در فضای مجازی با آن مواجه هستیم کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران با سوق دادن آنها به صفحات و کانال هایی تحت عنوان همسریابی و یا صیغه یابی است.

وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی بایستی به این موضوع توجه داشته باشند که هیچ قانونی در زمینه راه اندازی وب سایت ها، کانال ها و صفحات اجتماعی با موضوع همسریابی در فضای مجازی نداریم و بنابر این اگر با این گونه موارد مواجه شدند بدانند که فعالیت آنها مجرمانه است و تحت تعقیب پلیس فتا و مراجع قضایی هستند.

این مقام انتظامی درباره ماهیت اصلی این سایت ها و صفحات اجتماعی گفت: تنها اقدامی که دایر کنندگان این کانال ها و گروه ها انجام می دهند در مرحله اول کلاهبرداری و در مرحله بعد سوءاستفاده از مطالب و اطلاعات خصوصی است که کاربران در این کانال ها بارگذاری می کنند.

سرهنگ مرتضوی در ادامه از اجرای طرح مقابله با کانال ها و گروه های اجتماعی همسریابی و صیغه یابی توسط کارشناسان دایره رصد و پایش فضای مجازی پلیس فتای استان اصفهان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 148 کانال و صفحه مجازی مجرمانه با موضوع همسریابی

شناسایی 148 کانال و صفحه مجازی مجرمانه با موضوع همسریابی