مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-13سياسي

ساخت 8000 واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان خراسان رضوی گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن 8000 واحد مسکونی در استان خراسان رضوی احداث می شود.

- عبدالله ارجاعی در جلسه شورای مسکن کاشمر که 22 مهر ماه در سالن جلسات فرمانداری کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که حدود دو ماه قبل با نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی منعقد شد، 250 واحد در این شهرستان احداث می شود.

وی بیان کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تا کنون شهرداری کاشمر همکاری بسیار خوبی داشته و از سوی ما نیز برای احداث این واحدها در شهرستان مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر قیمت هر متر مربع زمین بیش از یک سوم هزینه متر مربع ساخت باشد از حالت 99 ساله خارج شده و ضمن اینکه مشکلاتی را به وجود می آورد به درد مردم هم نخواهد خورد.

وی مطرح کرد: باید مشکل 99 ساله کردن زمین را در شهرستان رفع نمود در غیر این صورت اگر به وزارتخانه کشانده شود سختی های خود را خواهد داشت، می شود این مشکل را در شهرستان و استان حل نمود.

ارجاعی گفت: اگر قرار باشد مردم پول زمین را پرداخت کنند در توانشان نخواهد بود و طرح کلا انجام نمی شود اما می توان مجدد به تمام کسانی که ثبت نام نمودند، اطلاع رسانی کرد و همه مسائل را به درستی برایشان تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 8000 واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی

ساخت 8000 واحد مسکونی طرح ملی مسکن در خراسان رضوی