مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-13سياسي

«نبردهای فانتوم» ادامه دار شد


با تصمیم سازمان هنری رسانه ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 5 قسمت جدید برای مستند «نبردهای فانتوم» ساخته خواهد شد.

- با تصمیم سازمان هنری رسانه ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 5 قسمت جدید برای مستند نبردهای فانتوم ساخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، نبردهای فانتوم که همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عملیات قهرمانانه کمان توسط خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد، در پخش تلویزیونی و اکران اینترنتی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به همین دلیل با تصمیم سازمان هنری رسانه ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران 5 قسمت جدید برای مستند سریالی نبردهای فانتوم به تهیه کنندگی سالار بی باک و کارگردانی مهدی جبین شناس در خانه مستند ساخته خواهد شد.

هم اکنون مراحل ساخت قسمت چهارم از مجموعه مستند نبردهای فانتوم به پایان رسیده که مربوط به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از نیروی زمینی از ابتدای حمله رژیم بعثی عراق به ایران تا عملیات ثامن الائمه است.

همچنین، قسمت پنجم مجموعه مستند نبردهای فانتوم مربوط به پشتیبانی نیروی هوایی از نیروهای زمینی از عملیات ثامن الائمه تا والفجر 8 و تصرف شهر فاو، قسمت ششم مربوط به حملات نیروهای هوایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نبردهای فانتوم» ادامه دار شد

«نبردهای فانتوم» ادامه دار شد