مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-13اقتصادي

وسایل بازی پارک های شهری استان سمنان استاندارد شود


معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه استانداردسازی کالا و خدمات زمینه جلب اعتماد مردم را فراهم می کند، گفت: وسایل بازی پارک های شهری استان توسط شهرداری ها استاندارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها کاهش یافته و این امر فرصت مناسبی را برای اجرای طرح های استانداردسازی فراهم می کند.

وی با تأکید بر اینکه غیراستاندارد بودن برخی از شهربازی ها نیز به عنوان یک چالش جدی باید پیگیری شود، افزود: نشان استاندارد عامل اطمینان و اعتماد مردم برای استفاده از کالاهای تولیدی و بهره مندی از خدمات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رعایت استانداردها در فرآیند تولید می توانند گامی مؤثر در رونق تولیدات داخلی و ارتقای سطح کیفی محصولات خود بردارند، تصریح کرد: منفعت حاصل از رعایت این استانداردها به مجریان بازگردانده خواهد شد.

فخری بابیان ضرورت تقویت فعالیت دستگاه های نظارتی در حوزه رعایت استانداردها بیان کرد: در بحث اجرا و الزام استاندارد ضمانت نامه های اجرایی خوبی وجود دارد و در صورت بروز هرگونه تخلف مراتب به دستگاه قضایی گزارش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل بازی پارک های شهری استان سمنان استاندارد شود

وسایل بازی پارک های شهری استان سمنان استاندارد شود