مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-13اقتصادي

جریمه 61 میلیون تومانی قاچاقچی گازوییل/ ضبط 100 موتور طی 6 ماه در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک قاچاقچی که قصد داشت مقادیری گازوییل را از فارس به هرمزگان منتقل کند، به پرداخت 61 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک قاچاقچی که قصد داشت مقادیری گازوییل را از فارس به هرمزگان منتقل کند، به پرداخت 61 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: چندی پیش یک دستگاه خودروی پژو در حومه شهر لار متوقف و از آن بالغ بر 5800 لیتر سوخت از نوع گازوییل، که در مَشک جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات فارس، سالاری با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده بود، گفت: شعبه اول تعزیرات شهرستان لارستان، در رسیدگی به پرونده این متهم و پس از انجام تحقیقات، تخلف را محرز تشخیص داد و حکمی مبنی بر توقیف سوخت کشف شده و پرداخت جریمه به مبلغ 610 میلیون ریال از سوی متهم را صادر کرد.

ضبط 100 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در فارس مدیرکل تعزیرات فارس همچنین اعلام کرد که طی 6 ماه اول امسال بیش از 100 پرونده در خصوص موتورسیکلت قاچاق توسط این دستگاه، رسیدگی شده است.

سالاری اضافه کرد: شعب رسیدگی کننده به این پرونده ها حکم به ضبط موتورسیکلت های توقیف شده و پرداخت جریمه نقدی از سوی مالکان آن صادر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 61 میلیون تومانی قاچاقچی گازوییل/ ضبط 100 موتور طی 6 ماه در فارس

جریمه 61 میلیون تومانی قاچاقچی گازوییل/ ضبط 100 موتور طی 6 ماه در فارس