مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-13ورزشي

نمره قبولی فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات دوران کرونا


با وجود شرایط کرونا و با وجود تعطیلی فوتبال در جهان، فدراسیون فوتبال ایران توانست با ایجاد پروتکل ها، به نحو احسن مسابقات کشوری را برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حیدر بهاروند ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: فوتبال اصفهان شناخته شده است، اصفهان بهترین باشگاه ها و بازیکنان را در اختیار داشته است؛ سپاهان و ذوب آهن و همچنین گیتی پسند و نامی نو با عناوین مختلف جهانی و کشوری جزو پرافتخارترین باشگاه های کشور هستند.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: فضای اصفهان می طلبد که با افزایش فعالیت جایگاه استان اصفهان در سطح بین المللی بهبود یابد، با وجود شرایط کرونا و با وجود تعطیلی فوتبال در جهان، فدراسیون فوتبال ایران توانست با ایجاد پروتکل ها، به نحو احسن مسابقات کشوری را برگزار کند.

وی تشریح کرد: امیدوارم در فصل جاری نیز بتوانیم با رعایت موارد بهداشتی لیگ های مختلف را برگزار کنیم، احتمال دارد اگر شرایط بهتر شود هواداران بتوانند مجددا به استادیوم بیایند؛ تلاش باشگاه ها و هیأت ها هستند که سبب نتیجه گیری فوتبال در سطح ملی می شوند، هیأت ها در بحث باشگاه ها نمی تواند تیم داری کند و صرفا می تواند کمک باشگاه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات دوران کرونا

نمره قبولی فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات دوران کرونا