مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-13سياسي

رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان


ظهر امروز مورخ 22 مهرماه سال جاری، مراسم رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان در محل مرکز تحقیقات راه و شهرسازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ظهر امروز مورخ 22 مهرماه سال جاری، مراسم رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان در محل مرکز تحقیقات راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم، اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه بحث افزایش بهره وری انرژی دارای اهیمت قابل توجهی است، گفت: به همان میزان که بحث افزایش بازدهی انرژی درای اهیمت است، افزایش بازدهی در دوران ساخت نیز دارای اهیمت قابل توجهی خواهد بود.

*تضاد منافع در زمان ساخت مسکن منجر به بی توجهی به حوزه انرژی می شود عضو کمیسیون عمران مجلس، در تشریح دلایل بی توجهی نسبت به بازدهی انرژی در دوران ساخت یک واحد مسکونی، گفت: زمانی که بررسی علمی انجام دهیم، متوجه می شویم که تضاد منافع موجود بین کارفرما، مشاور و پیمانکار منجر به غفلت از مسئله اتلاف انرژی در دوران ساخت یک واحد مسکونی می شود.

وی با اشاره به معیارهای ساخت یک واحد مسکونی گفت: زمان، هزینه و مسئله انرژی از اصلی ترین معیارهای در نظر گرفته شده به منظور ساخت یک واحد مسکونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان

رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان