مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-13اجتماعي

اجرای جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز ویژه دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی با شعار دختران، خانواده و گذر از کرونا در حال پیگیری و اجراست.

- مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: جشنواره فرهنگی هنری "دختران امروز" ویژه دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی با شعار دختران، خانواده و گذر از کرونا در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا مینایی پور عنوان کرد: این جشنواره فرهنگی هنری پیرو موافقت نامه شماره 75391 تاریخ 99/7/5 با معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری و با هدف کشف استعداد ها، خلاقیت ها، تقویت نقش دختران و همچنین ایجاد نشاط و شادابی و پررنگ نمودن نقش دختران در خانواده درایام کرونا است.

وی در ادامه گفت: این جشنواره به دنبال باز آفرینی نقش دختران در خانواده و در دوران پسا کرونا است و اجرای این جشنواره منجر به انعکاس و ماندگارکردن صحنه های جذاب و تاثیر گذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور ازکرونا می شود.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در قالب هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه در فضا و بستر مجازی برگزار و شروع به کار کمیته اجرای آن از آبان 99 بوده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد و افتتاحیه این جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان

اجرای جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان