مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-13اقتصادي

پروتکل ها رعایت نشود؛ محدویت اصناف بی فایده است


رییس اتاق اصناف اصفهان با اعتقاد بر اینکه با تعطیلی کسبه نمی توان کرونا را کنترل کرد، گفت: تا زمانی که بحث فرهنگسازی لازم در رعایت پروتکل ها اعمال نشود، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با اعتقاد بر اینکه با تعطیلی کسبه نمی توان کرونا را کنترل کرد، گفت: تا زمانی که بحث فرهنگسازی لازم در رعایت پروتکل ها اعمال نشود، این محدودیت ها هیچ فایده ای ندارد.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، درباره تخلفات اصناف با وجود محدودیت های دو هفته ای با توجه به وضعیت قرمز اصفهان در ابتلا به کرونا، اظهار کرد: متاسفانه امروز تمام مسئولان و تصمیم گیران تنها تخلفات اصناف را مطرح می کنند، در حالی که هیچ کس حرفی از بیکاری و وضعیت نامناسب اقتصادی اصناف نمی زند.

وی توضیح داد: در محدودیت های کرونا ممکن است به کارمندان دولت بگوییم چند هفته در شرایط دورکاری و یا شیفت بندی باشند ولی آنها در این محدودیت ها حقوق خود را دریافت می کنند، اما متاسفانه امروز بسیاری از مدیران، رسانه ها و .

برای کنترل کرونا عنوان می کنند که چرا اصناف تعطیل نمی کنند.

رییس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: باید درنظر داشت که اگر صنفی به دلیل ابتلای بالا کرونا، تعطیل کند از کدام محل باید امرار معاش داشته باشد، چراکه اصناف معمولا ناچار به پرداخت اجاره محل، دستمزد کارگران و یا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل ها رعایت نشود؛ محدویت اصناف بی فایده است

پروتکل ها رعایت نشود؛ محدویت اصناف بی فایده است