مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-13سياسي

تکلیف شورای ملی سالمندان برای تهیه«لایحه حمایت از سالمندان» ظرف 3 ماه


وزیر رفاه با اشاره به مصوبات جلسه دهم شورای ملی سالمندان گفت: در جلسه امروز به دبیرخانه شورا تکلیف شد که ظرف مدت سه ماه چارچوب لایحه قانونی جامع حمایت از سالمندان و موضوع سالمندی را تهیه کند تا به تصویب شورای ملی برسد و با تایید هیئت وزیران به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

- تکلیف شورای ملی سالمندان برای تهیه لایحه حمایت از سالمندان ظرف 3 ماه وزیر رفاه با اشاره به مصوبات جلسه دهم شورای ملی سالمندان گفت: در جلسه امروز به دبیرخانه شورا تکلیف شد که ظرف مدت سه ماه چارچوب لایحه قانونی جامع حمایت از سالمندان و موضوع سالمندی را تهیه کند تا به تصویب شورای ملی برسد و با تایید هیئت وزیران به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه دهمین جلسه شورای ملی سالمندان(کرونا؛ فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان) با بیان اینکه در زمینه تدوین سند ملی سالمندان فعالیت جدیدی صورت گرفته و موارد لازم با دقت پیگیری شده است گفت: دستگاه های همکار مشخص شده اند و از همه دست اندرکاران قدردانی می کنم.

وی افزود: در آستانه بررسی لایحه بودجه 1400 در هیئت وزیران و رفتن به سمت تهیه سند مهم برنامه هفتم توسعه، یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید مورد توجه ما باشد مسئله سالمندان است که امروز حدود 10 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شورای ملی سالمندان برای تهیه«لایحه حمایت از سالمندان» ظرف 3 ماه

تکلیف شورای ملی سالمندان برای تهیه«لایحه حمایت از سالمندان» ظرف 3 ماه