مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-13فرهنگي

انتشار اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در قالب فیلم


دبیر علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ـ از ضبط اجراهای این جشنواره در استودیو و در قالب فیلم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صدری با بیان اینکه این فیلم ها از جشنواره موسیقی نواحی با بالاترین سطح کیفی تولید می شوند، گفت: به دلیل اینکه در اجراهای زنده امکان صدابرداری به شکل مطلوبی وجود ندارد، از سال گذشته اجراهای زنده قبل از جشنواره ضبط می شد که به تدریج در حال انتشار در سایت و شبکه های اجتماعی است.

وی ادامه داد: به دلیل سر و صدای موجود در کنسرت ها و مشکلات دیگر، از سال گذشته تیم فیلمبرداری ویژه ای قرار دادیم و آثار بهترین های جشنواره را ثبت کردیم.

از هفته گذشته روند انتشار اجراهای سال گذشته در صفحه اینستاگرام جشنواره آغاز شده و برای سیزدهمین دوره نیز این روند ادامه خواهد داشت.

دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران درباره جزییات تازه ترین جلسه با اعضای شورای علمی جشنواره گفت: با توجه به شرایط کشور به دلیل شیوع کرونا و حضور نیافتن برخی از اعضای هیات علمی در تهران، جلسه به صورت مجازی برگزار شد.

پیرو مصوبه جلسه گذشته، قرار بود اعضای شورا افراد پیشنهادی برای حضور در بخش آنلاین سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را معرفی کنند که امروز در بخشی از جلسه این موضوع پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در قالب فیلم

انتشار اجراهای جشنواره موسیقی نواحی در قالب فیلم