مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-13فناوري

پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای تنگستان تقویت شود


پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای تنگستان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور ظهر سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات استان بیان داشت: با وجود رشد تکنولوژی و تاکید دولت به توسعه خدمات دولت الکترونیک و نیازهای شهروندان، مشکلات زیادی در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در بخش هایی از شهرستان تنگستان هنوز مشکلاتی نظیر عدم واگذاری تلفن ثابت در روستاها، ضعف آنتن دهی تلفن همراه و سرعت پایین اینترنت را شاهد هستیم که لازم است این موارد به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: تقویت پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای شهرستان و بهبود وضعیت اینترنت مدارس از مطالبات جدی شهرستان در حوزه مخابرات است.

علی مهرپویا مدیرعامل مخابرات استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تشکر از حساسیت های فرماندار شهرستان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه در بعضی نقاط شهرستان، بررسی وضعیت اینترنت مدارس و سرعت کم اینترنت در نقاط روستای، گسترش فیبر نوری، واگذاری تلفن ثابت و توسعه شبکه تلفن همراه روستایی تقویت شوند.

این نشست با حضور فرماندار، امام جمعه دلوار، مدیرعامل مخابرات استان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار دلوار، رییس شورای شهر و بخش دلوار و تعدادی از شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای تنگستان تقویت شود

پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای تنگستان تقویت شود