مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-13اقتصادي

یکپارچه سازی شرکت های آبفا کیفیت خدمات به مردم را افزایش می دهد


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان را افزایش می دهد.

- علیرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهارکرد: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی همکاری مدیران و پرسنل شرکت افزایش یافته و با تقویت بنیه مدیریتی و استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی موجود، خدمات ارائه شده به مشترکین با کیفیت بیشتر به مردم انجام می شود.

وی، کاهش هزینه های اداری و مدیریتی، یکپارچگی در مدیریت آب شرب مردم در شهرها و روستاها، حل و فصل مسائل مشترک و موضوعات بین آبفای شهری و روستایی، تسهیل در امر مدیریت و نظارت عالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو، ارتقا و تسهیل در خدمات رسانی و پاسخگویی به مشترکین، هم افزایی ظرفیت های فنی، اجتماعی و اقتصادی آبفای شهری و روستایی، کوچک سازی ساختار دولت و کاهش تعداد 29 شرکت دولتی وزارت نیرو را از جمله مزیت های یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان کرد.

رضوی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف تعریف شده و ارائه خدمات به مشترکین، پست های مدیریتی و معاونین در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مشخص شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی شرکت های آبفا کیفیت خدمات به مردم را افزایش می دهد

یکپارچه سازی شرکت های آبفا کیفیت خدمات به مردم را افزایش می دهد