مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-13ورزشي

به زودی تحول کیفی در ورزش و جوانان همدان می بینید


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای خدمتگزاری به همدان آمدم و به زودی تحول کیفی در ورزش و جوانان استان خواهید دید.

- حمید سیفی ظهر سه شنبه 22 مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان به بنده تأکید کرده نگاه ویژه ای به جوانان و ورزش بانوان داشته باشم، تصریح کرد: ما نقش حمایتی از این افراد خواهیم داشت و تلاش می کنیم این عزیزان را شکوفا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با یک روز برای جوانان به جایی نمی رسیم، هر روز باید متعلق به جوانان باشد، شاید این کار از نظر مدیریتی غلط باشد اما به معاونانم گفته ام کوچکترین اغماضی را نمی پذیرم و باید با جوانان و مراجعان با احترام، ادب و نزاکت برخورد کنند چراکه ما برای خدمتگزاری آمده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه باید حرف و عملم یکی باشد و بتوانم به صورت عملیاتی و ویژه خدمت کنم، تبیین کرد: باید دست به دست هم دهیم و استانی بسازیم که در امور جوانان به ویژه در اشتغال جوانان بی نظیر باشد.

وی اذعان کرد: در حوزه ورزش های همگانی همه یکسان هستند و باید به همه امکانات و بودجه داده و در اختیار ورزش قرار دهیم اما یکسری رشته ها مانند کوهنوردی این قابلیت را داشتند که خود را متمایز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی تحول کیفی در ورزش و جوانان همدان می بینید

به زودی تحول کیفی در ورزش و جوانان همدان می بینید