مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-13سياسي

ادامه پیگیری انتقال حساب صنایع به یزد/به لیست دولت در شفاف سازی حقوق اعتماد نداریم


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و ادامه مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن، پیگیری انتقال حساب های بانکی این واحدها به یزد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، پیش از ظهر سه شنبه در نشستی خبری با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال تعامل با دستگاه های اجرایی است و از وظایف خود کوتاه نخواهد آمد، اظهار داشت: ما به دنبال تعامل هستیم اما هر کجا شاهد کوتاهی دولت در حق مردم باشیم، کوتاه نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: حتی اگر دو روز از عمر دولت باقیمانده باشد، در برابر کوتاهی ها و پایمال شدن حقوق مردم فریاد خواهیم زد زیرا دغدغه اصلی ما حل مشکلات مردم است.

جوکار با بیان اینکه ما حتی به دنبال دخالت در عزل و نصب ها نیستیم اما پیگیری می کنیم که دولت در زمینه های مختلف از جمله پرداخت حقوق ها شفاف سازی کند، ادامه داد: به لیستی که دولت اخیراً ارائه داده اعتماد نداریم زیرا در بسیاری موارد، حقوق پایه را اصلاح کرده اند اما مزایای جنبی برای افراد در نظر گرفته اند که دریافت ها را بسیار متفاوت می کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند آمایش استان یزد بیان کرد: این سند، یک سند راهبردی برای استان است و می تواند تحولات خوبی در حوزه صنایع ایجاد کند ضمن اینکه می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیگیری انتقال حساب صنایع به یزد/به لیست دولت در شفاف سازی حقوق اعتماد نداریم

ادامه پیگیری انتقال حساب صنایع به یزد/به لیست دولت در شفاف سازی حقوق اعتماد نداریم