مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-13اقتصادي

سازمان امور عشایری نسبت به تأمین آب شرب عشایر اقدام کند


برای عشایر 70 درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد و 30 درصد باقی مانده به صورت اقساط 15 ساله بدون سود پرداخت خواهد شد ضمن اینکه سازمان امور عشایری نیز نسبت به تأمین آب شرب عشایر باید اقدام لازم را انجام دهد.

- ایسنا/اردبیل نایب رییس مجلس گفت: برای عشایر 70 درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد و 30 درصد باقی مانده به صورت اقساط 15 ساله بدون سود پرداخت خواهد شد ضمن اینکه سازمان امور عشایری نیز نسبت به تأمین آب شرب عشایر باید اقدام لازم را انجام دهد.

22 مهرماه نشست نایب رییس مجلس با بزرگان عشایر شاهسون اردبیل به منظور حل و فصل مشکلات آنها پیرامون تغییر کاربری اراضی اطراف سد خداآفرین از دیمی به آبی برگزار شد.

در این نشست مسئولان مربوطه اعم از قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو، علیرضا اورنگی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و مسئولانی از سازمان امور اراضی، سازمان جنگل ها و مراتع طبیعی، سازمان امور عشایری، استانداری اردبیل حضور داشتند.

در ابتدای این نشست علی نیکزاد که ریاست این نشست را برعهده داشت، به تغییر کاربری اراضی پیرامون سد خداآفرین از آبی به دیمی به عنوان مشکل عشایر شاهسون اردبیل اشاره کرد و از بزرگان عشایر حاضر در این نشست خواست تا به بیان مطالباتشان بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور عشایری نسبت به تأمین آب شرب عشایر اقدام کند

سازمان امور عشایری نسبت به تأمین آب شرب عشایر اقدام کند