مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-13اجتماعي

بین تعداد مشاور و دانش آموز در فارس تناسبی نیست


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تناسبی بین تعداد دانش آموز و مشاوران در مدارس استان وجود ندارد، گفت: البته کمبود نیروی انسانی تنها مربوط به بخش مشاوران نیست که در سایر بخش ها هم ممکن است وجود داشته باشد.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تناسبی بین تعداد دانش آموز و مشاوران در مدارس استان وجود ندارد، گفت: البته کمبود نیروی انسانی تنها مربوط به بخش مشاوران نیست که در سایر بخش ها هم ممکن است وجود داشته باشد.

جهانبخش بانشی سه شنبه 22 مهر در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه معاونت پرورشی و فرهنگی در ادارات آموزش و پرورش از بخش های مهم و بنیادین نظام تعلیم و تربیت به شمار می آید و در همه دستورالعمل های بالادستی به عنوان یک رکن پایدار شناخته می شود، گفت: از شش ساعتی که برای امر تربیت مطرح پیش بینی شده، 4 ساعت به شکل مستقیم مرتبط با این معاونت است.

او با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا، بخش قابل توجهی از برنامه ها با محوریت فضای مجازی انجام می شود، عنوان کرد: شبکه شاد به عنوان یک فضای رسانه ای خوب در اختیار ماست تا به عنوان یک تجربه جدید کار خود را در ساختار مشخصی به مرحله اجرا در بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین تعداد مشاور و دانش آموز در فارس تناسبی نیست

بین تعداد مشاور و دانش آموز در فارس تناسبی نیست