مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-13اجتماعي

فصل برداشت انگور؛ فصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ابهر


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: فصل برداشت انگور در ابهر فصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اشتغال مددجویان است.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: فصل برداشت انگور در ابهر فصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اشتغال مددجویان است.

علی لطیفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توانمندسازی و اشتغال مددجویان بهزیستی در سال جهش تولید، اظهار کرد: گروه شهد شفابخش ابهررود، گروهی متشکل از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی ابهر است که دارای باغ انگور و باغ گیاه بید مشک بوده و به صورت فصلی فعالیت دارند که هر ساله در فصل بهار گیاه بید مشک برداشت کرده و عرق گیری می کنند و در فصل پاییز نیز محصول باغ انگور را برداشت می کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر 362 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد 297 نفر مستمری بگیر و افزایش یارانه معیشت دریافت می کنند، بیان کرد: تعداد 65 نفر پشت نوبت دریافت مستمری هستند و از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

این مسئول تصریح کرد: هم اینک زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در قالب گروه های همیار در گروه های تولیدی پوشاک، بسته بندی حبوبات و رشته های سوزن دوزی، پخت نان، کشاورزی و صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل برداشت انگور؛ فصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ابهر

فصل برداشت انگور؛ فصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ابهر