مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-13حوادث

علل تاخیر در بازسازی خانه های زلزله زدگان ترکمانچای


رییس ستاد بازسازی بخش ترکمانچای شهرستان میانه، علل تاخیر در بازسازی خانه‎های زلزله زدگان ترکمانچای را تشریح کرد.

- رییس ستاد بازسازی بخش ترکمانچای شهرستان میانه تشریح کرد علل تاخیر در بازسازی خانه های زلزله زدگان ترکمانچای ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد بازسازی بخش ترکمانچای شهرستان میانه، علل تاخیر در بازسازی خانه‎های زلزله زدگان ترکمانچای را تشریح کرد.

اکبر بابایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش از ابتدای وقوع زمین لرزه ترکمانچای، بیان کرد: حدود 1350 واحد از زمین لرزه ی آبان ماه سال گذشته، متاثر شده بودند که نیاز به احداث داشتند که در این زمینه آواربرداری، پی کنی، آرماتور بندی انجام شده و پی‎ریزی در حال اجرا است.

وی، پراکنده بودن روستاهای بخش ترکمانچای و زیاد بودن حجم کاری، شیوع کرونا و گرانی مصالح را از علل تاخیر در احداث خانه های زلزله زدگان دانست.

وی از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه های عمرانی بخش ترکمانچای میانه خبر داد و افزود: این منطقه بسیار سردسیر است و راه بسیاری از روستاهای این بخش در فصل زمستان به دنبال بارش برف، بسته شد و کمک ها به وسیله ی هلی کوپتر به دست اهالی می رسید؛ برخی روستاها حدود 90 کیلومتر از شهرستان میانه فاصله دارند و همین مشکلات جلوی پیشرفت کار را در طول فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل تاخیر در بازسازی خانه های زلزله زدگان ترکمانچای

علل تاخیر در بازسازی خانه های زلزله زدگان ترکمانچای