مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-13سياسي

تاکسی ها بیش از 3 مسافر سوار نکنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: تاکسی های شهری و بین شهری ملزم به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: تاکسی های شهری و بین شهری ملزم به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مصوبات ستاد کرونا در راستای رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، الزام تاکسی ها به سوار نکردن بیش از سه مسافر بود و از طرفی اتوبوس ها نیز ملزم بودند حداکثر با 50 درصد ظرفیت اقدام به جابجایی مسافر کنند، اما متاسفانه این مصوبه حتی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا به درستی اجرا نشد و هم اکنون نیز تاکسی های شهری، بین شهری و اتوبوس های شهری با ظرفیت کامل اقدام به جابجایی مسافر می کنند.

ابراهیم بختیاری فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد 22 مهرماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در محل ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شهرستان شهرکرد با اشاره به وضعیت قرمز این بیماری منحوس در استان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: تمامی وسایل حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری ملزم به رعایت پروتکل های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی ها بیش از 3 مسافر سوار نکنند

تاکسی ها بیش از 3 مسافر سوار نکنند