مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-13اجتماعي

56 دانش آموز نیازمند دیگر به کلاس های غیرحضوری پیوستند


در ادامه رزمایش ایران همدل، با مساعدت خیران 56 دانش آموز تحت حمایت، صاحب گوشی هوشمند و یا تبلت شدند و به کلاس های غیرحضوری پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روزهای آغاز سال تحصیلی یکی از دغدغه های ما تأمین مایحتاج تحصیلی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند بود.

وی ادامه داد: امسال این دغدغه با نگرانی هایی همراه بود چراکه به دلیل محدودیت های کرونا یی و غیرحضوری شدن کلاس های درسی، دانش آموزان علاوه بر لوازم التحریر ، جهت بهره مندی از کلاسهای غیرحضوری، به گوشی هوشمند هم نیاز داشتند.

رییس کمیته امداد قزوین اضافه کرد: در ادامه رزمایش ایران همدل، پیگیری های مختلفی صورت گرفت تا از ظرفیت های بالقوه موجود در استان برای تأمین این نیاز دانش آموزان استفاده شود.

وی افزود: با مساعدت خیران 56 دانش آموز تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند که از کلاس های غیرحضوری محروم بودند، صاحب گوشی هوشمند و یا تبلت شدند و به کلاس های غیرحضوری پیوستند.

کشاورز حسین آبادی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با کمک اقشار مختلف مردم نیکوکار برای سایر دانش آموزان نیازمند هم که به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند ، نیازشان را برآورده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 دانش آموز نیازمند دیگر به کلاس های غیرحضوری پیوستند

56 دانش آموز نیازمند دیگر به کلاس های غیرحضوری پیوستند