مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-13اقتصادي

کرمان در مسیر ارتقای صنعت گیاهان دارویی


استان کرمان با داشتن 400 نوع گیاهان دارویی و تنوع اقلیمی زیاد، پتانسیل لازم را در توسعه صنعت کشت و فرآوری گیاهان دارویی را دارد که اکنون مسئولین در راستایی ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها و نهادها سند توسعه صنعت گیاهان دارویی را تدوین خواهند کرد.

- ایسنا/کرمان استان کرمان با داشتن 400 نوع گیاهان دارویی و تنوع اقلیمی زیاد، پتانسیل لازم را در توسعه صنعت کشت و فرآوری گیاهان دارویی را دارد که اکنون مسئولین در راستایی ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها و نهادها سند توسعه صنعت گیاهان دارویی را تدوین خواهند کرد.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز 22 مهرماه در جلسه کارگروه گیاهان دارویی گفت: استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی برای پرورش گیاهان دارویی دارد و در چند سال اخیر کارهای پراکنده ای در توسعه کشت و برداشت و همچنین فراوری گیاهان دارویی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر اقتصادی استانداری با همکاری صاحب نظران طرحی برای ارتقای صنعت گیاهان دارویی تدوین کند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی برای توسعه کشت گیاهان دارویی و فرآوری گیاهان دارویی در منطقه رابر دادند که کلنگ احداث کارخانه فرآوری گیاهان دارویی سال گذشته در این منطقه به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در مسیر ارتقای صنعت گیاهان دارویی

کرمان در مسیر ارتقای صنعت گیاهان دارویی